30.12.11

GEYLANG-SHOP DECEMBER GIVEAWAY



Tadi tengah berblogwalking,terjumpa satu blog ni. dia tgh buat giveaway. sy sangat berminat dengan kain polka dot,terus join giveaway ni.

Pengalaman anda membeli belah secara online baik pengalaman manis atau buruk.

bila saya baca tajuk ni, saya terus tergelak. teringat pulak hari tu, saya ada terjumpa satu blog yang menjual produk-produk wanita. saya berminat dengan pencuci muka yang ditawarkan sebab masa tu memang jerawat tengah banyak. saya pun berurusanlah dengan empunya blog ni melalui email. dah siap semua,tunggu masa nak deposit duit, tiba-tiba ada sorang mesej. nak tahu x sape? rupanya blog tu blog rakan baik saya sendiri. punyalah dia sorok identiti.kelakar. dan tahu tak ape yang paling manis? selama 5tahun dia kendalikan blog dia, dia guna nama pendek saya sebagai nama pena dia. terharunya saya. saya sentiasa di ingatan dia walaupun kami berjauhan.

sape2 nak join, klik banner @ link kat atas tu k. :)


0 comments: